Kızım 2 ay anca emdi sonra meme reddi yaşadık Mama ile devam ettim.
Mamayı da hiç sevmedi uyufugunda anca içirebildim ama maşallah çok aktiv bir bebek oldu kilosu az oldu ama sık sık hastalanmadı.
Bu yuzden hiç kafaya takma derim meme emmiuorsa Mama vermekte hiç sakınca yok ama biraz araştır kof Kilo yapan mamalardan verme