Benim kızımda bugün tam 3.5aylık oldu 🙏🏻☺️ Ben biraz farklı düşünüyorum uyku ve yemek konusunda hiç kasmadım bir kızım daha var oda 3 yaşına girecek ikiside acıkınca yer uykusu gelince uyurlardı saat tutmadım hiç çünkü bebeklerimiz bir robot değilki saatle çalışsınlar zaten ihtiyaçlqrı oldumu kendileri belli ediyor anneleri anlıyor ki.minik kızım mesela dün akşam sekizde uyudu şimdi uyandı emzirdim geri yatırdım 9 /10 saat uyudu ortalama normalde kaldırmam gerekiyor ama asla kaldırmıyorum kendi uyanıyor zaten.40 çıktıktan sonra bebekleri biraz özgür bırakmak gerek diye düşünüyorum.zaten kendileri rutine alışıyorlar bir müddet sonra.biz genelde akşam sekizle sabah ⅞ arasna kadar deliksiz uyuruz sabah uyanıyoruz gün içinde birer ikişer saat maksimum şekerlemelerle akşamı ediyoruz :) gülücükler atmaya başladı tv aşırı ilgiisini çekiyor oda değiştirmeye incelemeye bayılıyor aşırı el emme refleksi var ama emzik kurtarıcı allahtan anne sütü artı günde bir defa gece yatarken mama ile besleniyoruz 4 kg doğduk şuan 8 oldu bizde durumlae böylee :)