Maral_sultan Merhaba bayanlar bebeğim 1.5 aylık ama gece gündüz hiç hiç uyumuyor gazı da var ne yapmalıyım
Almi21 Maral_sultan yediklerinize dikkat edin kimyonlu rezene çayı tüketin onada geçer rahat gaz çıkarır gaz damlası kullanyrsnz onuda doktorunuza danışıp değiştirn rahatlatmak yerine daha çok karın ağrısı yapablyor
yusufmertmom Maral_sultan nurse havyers gaz damlası kullanıyorum ben birde aç olunca veya çok toksa da uyumuyor canım
Denizcimmm Maral_sultan o gaz sancıları yok mu çok sıkıntılı. Benim oğlum da 2 ay 13 günlük. Neler çektik. Mutlaka siz günde 3 öğün kimyon çayı için onu biraz olsun rahatlatacak. Birde gaz damlası kullanabilirsiniz. Ama her damla her bebeğe iyi gelmiyor. Bizim denemediğimiz damla kalmadı en son sap simplex de fayda bulduk. Yanında probiyotik damlalarda kullandık çok şükür daha rahatladı. Bebeğin her gün aynı saatlerde gazı olur ve bir kaç saat yoğun sürer. Örnek akşamüzeri 5 gibi başlar akşam 9-10 a kadar sürer. Siz bu saatleri iyi saptayın o saatlerden önce güzel ılık su ile yıkayın. Rahatlayacaktir. Geçmiş olsun şimdiden. Ama sabırlı olun hepsi geçecek.
Tatli06 Sab simplex damla kullanin gece gece lambasi esliginde hafif sakin muzik acin yada burda bebek takipte bebek uyutucu var eleltrikli supurge sesi Acip sabirla emzirin yarim saatinizi alacaktir sonra emerken yavasca uzanin birlikte uyuyun 🥰