merkurkedisiii bende kullandım pek bir faydasını göremedim sonra başka damlaya geçtik onuda az kullandım zaten ve hep uyarırdım öyle yapardı yavrum zaten ek gıdadan sonra düzeldi şükür evet doktorunuza sorun mutlaka çünkü kabız değilse yapmakta zorluk çekiyordur bağırsak düzeni tam oturmuyor ve desteksiz yapamıyorlar inşallah çabucak düzene girer