Kızlar her ay düzenli olarak doktora götürüyormusunuz bebeklerinizi. Ben doğumdan 20 gün sonra götürmüştüm herhangi bir doktora gözünde çapaklanma vardı oğlumun oydu başka yok. Neden diceksiniz zaten her ay aşıya gidiyoruz hemşire kilosuna boyuna bakıyor onun dışında Allaha şükür bir sıkıntısı yok oğlumun onun içinde bizde gitmedik daha oğlum 4 aylık.