tugbaervaa bende aynı doğurduğum andan beri terliyorum ve bende üşürüm normalde ve yorganla yatmaya bayılırım. Yatamıyorum bu sene yorganla, tişörtle dolaşıyorum, atletle yatıyorum elimden gelse derimi çukarıp atıcam. Su gibi terliyorum. Hemşire çok güzel kilo atarsın demişti 😂 değerlerimde de sıkıntı çıkmadı kan sayımı yapılmıştı.