Smyra58 insanız sonuçta evet yalnış yapıyoruz ama farkındasınız sizde öncelikle sakin olun yaptığınız her yalnış hareket travma yaratabilir çocuklarımız içinde kolay değil büyümek bizlerde ergenliğe girdik o zaman elimizde olmadan sinirleniyorduk tahammül seviyesi olmuyor gibi… 2 yaş sendromu zor bir süreç ablamdan biliyorum dikkatini dağıtmaya çalışın inat mı yapıcak mesela o esnada dikkatini çekin dağıtın mesela aaa hadi gel resim yapalım yada oyun oynayalım kitap okuyalım müzik dinleyelim dans edelim vb… Bir zaman sonra düzene girecektik kolay değil ama unutmamak lazım büyümekte onlar için kolay değil sakin olup bu zor zamanları daha kolay atlatmayı deneyin hem çocuğunuza hemde kendinize zehir etmeyin hayatı eğlenceli hale getirin sakin kalın ve ona travma yaratacak hareketlerden kaçının 🌸