Hanımlar iyi geceler bebeğim 6 ay 10 günlük kış geldiği için haftada 2 kere banyo yaptırıyorum ama sürekli kafasını kaşıyor baktım konak kızarıklık hiçbir şey yok ama eli hep saçlarında ya saçını çekiyor ya da kaşıyor terlediği için kaşınıyor olabilir mi? İkincisi de ayak tırnaklarını hiç kesemiyorum parmak aralarını zor temizliyorum ayaklarından çok huylanıyor dokundurtmuyor uykuda bile ayağına dokunsam hemen geri çekiyor üsteleyince de hemen uyanıyor var mı Bi öneriniz el tırnaklarını 5 dk çizgi film açıp hemen kesiyorum ama ayaklarına dokundurmuyor ne yapabilirim?