minikbaykus Arkadaşlar bacak aralarında sulu yarA gibi pişik sandım ama kreme rağmen geçmiyor. Bilenler yardımcı olabilir mi ateşlendi.bir hafta önce o yüzden olabilir mi. El ağız hastalığı diye bişey varmış olabilir mi acile gitcem. Kaşınmaya başladı bugün de
snysny minikbaykus alerjık olabılır. Eger emzırıyorsan. Mesela ben kuruyemıs yeyınce bebegımde aynı şeyler oluyodu
ipeku minikbaykus bence acile gidin ek ayak hastalığı cok artmis dedikleriniz belirtilerdemis. Atesten 48 saat sonra falan kabarcik oluyormuş
ueums minikbaykus Canım resmini çekip atma şansın var mı kızımın bacağında oldu bi kaç yer sulu kabarcık olarak başladı sonra kabuklandı işte doktora gittik cildiyeye yönlendirdi ve zonaymış krem kullandık geçti sayılır şimdi
Evrim1906 minikbaykus oğlum dada çıkmıştı canım mantar dedi doktor mantazol diye kortizonlu bir krem verdi 3 gün sonra geçti
minikbaykus ueums Resim daha önce denedim atamadım. Ama aynı bahsettiğiniz gibi. Pisik sandım önce ama kreme rağmen ufacık azlma olmadı. Sulu kabarcık şeklinde. Şimdi de üstleri kurumaya başladı tam da anlattığınız gibi
minikbaykus ueums Tam olarak nerrsindeydi canım. Kaç güne geçti. Dün ilaçlardan sonra kurumuş gibiydi bugün yine kabarmış. Geliş gidiş gidicez cildiyeye
ueums minikbaykus Büyük ihtimal zona canım cildiye doktoruna götür istersen çünkü kaşıntı da yapar kurudukça
minikbaykus ueums eşimin kuzeni aile hekimi resmi attım. Kullandigin antibiyotik yapmıştır dedi. İki tane ilaç söyledi krem. Kullan dedi. Geçmezse gidelim cildiyeye pazartesi 😔
ueums minikbaykus Onu bilmiyorum canım antibiyotik kullandığını ve antibiyotiğin öyle bir etkisi olduğunu ama aklında olsun eğer geçmezse cildiyeciye muhakkak götür derim
minikbaykus ueums boğaz enfeksiyonu geçiriyordu antibiyotik kullandik .ishal oldu ondan sonra oldu. Antibiyotige alerjisi vardır dedi . İki tane krem verdi geçmezse mutlaka gidicem
Grlnl minikbaykus benimki de aynı durumu yaşadı canım aynj böyle küçük küçük sivilce gibi 1 hafta oldu iyileşeli daha yeni yeni toparladı zeytinyağı sürdüm ben iyi geldi krem falan fayda etmedi. Ben ishale bağladım çünkü balgamı hem kusarak hem ishalle attı
ueums minikbaykus Bu ilk çıktığı gündü canım bu şekil başladı daha sonra biraz daha kızarıp iyice sulu oldu içi sonra kabuklandı https://imgyukle.com/i/k9BOGP
minikbaykus Evrim1906 evt canım ya şimdi geldim doktordan mantar olmuş. Kasintidan uyuyamiyordu. Antibiyotik sonrası olurmuş bazı çocuklarda kortizonlu krem yazdi
minikbaykus Grlnl bizede kortizonlu krem yazdi. İshal sonrası oldu bizimde . Antibiyotik kullanmıştık üst solunum yolu enfeksiyonu olmuştu. Antibiyotik den dolayı pişik olmuş o da mantar oluşmuş üstünde