Ggercn Anneler selam 5. Aya girdik çok şükür kazasız belasız . Anne sütüne devam . Bu ayda tadımlara başladınız mı neler verdiniz bebeğinize . Bende çok heycanlıyım artık birşeyler tatsın istiyorum . Bu arada ek besin meme reddine yol açmaz değil mi
Klymeneninatlasi Ggercn bende beş aylıkken başladım tadınlar yeni bitti sayılır ☺️ 3 gün kuralıyla gittim ilk patates vermiştim daha sonra yoğurt sebzelerden sonra meyvelere geçmiştim ☺️ Mesela kabak bizde alerji yaptı 3 gün ek gıdayı kestim ☺️ Şu an tadım zaten o kadar az yiyiyorlar ki ana öğün anne sütü merak etmeyin ☺️
defneninannesiiiii 5.ay değil de 6.ayda verilmesi daha uygun bebeğiniz sadece mama ile besleniyorsa veya kilo alımı yetersiz ise doktor önerisiyle 5.ayda başlanıyor
Ggercn defneninannesiiiii yani tam doyurmak amacında değilim aslında . Çok meraklı sürekli gözleri elleri yemek masasında . Böyle doğal meyve suları vs tatdırılırmı onu merak ettim açıkcası
Ggercn Gamze_27 ay evet ya herşeye elini atıyor bende biranonce tatsın istiyorum sanki banada verin der gibi bakıyor biz yemek yerken😃
defneninannesiiiii Ggercn meyve suyu vermeyin bence sırf şeker dediğim gibi sebzelerden başlamak daha iyi olur sonrasında meyve tadımı yaptırırsınız ama suyu değil meyvelerin posasıyla verin daha faydalı olur
Gamze_27 Ggercn ben tatdıroyorum hatta muza basladık geçen gün bayıla bayıla somuyo bide kendi tutmaya calısıyo ben ne olursa yemek meyve herseyde tatdırıyorum abartmamak şartıyla sonuçta daha çok küçükler bişey olsun istemeyiz
defneninannesiiiii Eğer ki illa 5.ayda başlayacağım diyorsanız da ilk olarak sebzelerden veya yoğurttan başlayın meyvelerden başlarsanız tatlı oldukları için sebzeyi reddedebilir