Benimde göğüs ucum hiç yok içe çökük ben mamajoo nun silikon göğüs ucunu kullanıyorum.Bebeğim hiç yadırgamadı ve çok güzel emiyor,35 dk emdiği oluyor yani.Diğer silikon uçlardan çok daha farklı süper bişey.E bebek te 25 tl ye satılıyor pişman olmazsın.Doktora sorduğum zaman yapcak bişey yok önemli olan emmesi,emiyorsa devam demişti.