Bebegimm1 derinn_aa 3. Ayina yakin teni beyazlamisti dogdugunda kumral gibiydi suan beyaz tenli 1 yasinda ne kadar doğru bilemiyorum ama eli beyazsa teni o renk oluyor (öyle duymuştum🙈)
Busraaa333 derinn_aa Benim öyle oldu bir aylıkken vücudu bildiğiniz esmer de ben ve babası baya beyaz tenliyiz şaşırmıştık şimdi pamuk gibi maşallah kızım😀🌸
Darknes1002 İlk 3 ay kızım baya esmerdi dedim noluyoz ana beyaz baba beyaz çocuk kara yüzüde aynı ben yoksa şüphelencem yani uzamış sarılıktanmış meğer bi değişikti çocugun rengi şimdi 16 aylık pamuk gibi ciddi anlamda pamuk fazla beyazladı bu defada 😂
Selensahin Darknes1002 Yaa benim bebeğim de 29 günlük şuan ve bizde şaşkınız anne beyaz baba beyaz kendisi de yüzü esmer duruyo eller de pamuk gibi bembeyaz 🤷🏻♀️😂 acaba bizimki de mi uzamış sarılık ya gözlerinin içi sarı duruyo aslında ilk doğduğu zamanlarda sarılığı vardı ama geçirdik çok şükür bol bol emzirerek şimdi yine mi başladı acaba 😑
Darknes1002 Selensahin bizimde geçmişti ama doktorumuz uzamış sarılık var sorun değil demişti en son yüzünden geçti 3 aylıklen ancak beyazlıyolar baya anne sütü sarılığıda kalıyo biraz
Darknes1002 kaderaynur78 3. Ay bitiminde beyazladı tam anlamıyla 5 6 aylıkken rengini buldu diyebilirim