ikizlerinannesi2985 Cindy_35 ayy cok istiyorum ben de ama çocuklar var diye çekiniyorum. Biraz büyüseler direkt alacağım. Siz kullanıyor musunuz normalde?
Cindy_35 ikizlerinannesi2985 evet yakıyorum bebeğimin olmadığı yerlerde balkonumda mutfakta falan dumanından etkilenmesin diye bitince bir problem olmuyor kalıcı koku olsa dahi sonuçta ne temizlik malzemeleri kullanıyoruz. Sadece yanarken yanında tutmayın yeter 😊
ikizlerinannesi2985 Cindy_35 Doğru diyorsunuz☺️ Peki bana tavsiye edebileceğiniz güzel, çok ağır olmayan bir koku var mıdır?
bikerem Cindy_35 😁 ben üzerlik,biberiye, defne yapragi,tuz ve corek otu yakarim tavada. Bakara suresi eşliğinde arindigimi hissederim.