Funda 45 günlük bebeğim ve gazdan dolayı ne gecemiz var ne gündüzümüz denemediğimiz gaz ilacı kalmadı hiçbiri fayda etmedi ve ben dün birinin tavsiyesi üzerine yaptığım şeyden sonra bi gaz çıkarıyoruz bir gaz çıkarıyoruz ki odaya kokudan girilmiyo 😁 ne yaptığımı anlatayım banyosunu hazırladım banyo ettirmek için bide ısıtıcı açtım odada içerisi sıcak olsun diye sırt üstü yatırdım sabunladım sonra karnına masaj yaptım ama 10-15 dkka falan göbek etrafında parmaklarımla saat yönünde daireler çizdim bağırsaklarından göbeğine doğru hareketler yaptım sonra yüz üstü yatırdım sırtına yukarıdan aşağı kalçaya kadar iki parmağımla düz çizgi çizerek masaj yaptım 10-15 dkkada öyle yaptım sonra durulayıp çıkardım emzirip uyuttum ayaklarının altınada sıcaksu torbası koydum çok dikkatli koymak lazım onuda sonra gelsin gazlar gitsin gazlar😁 evi bir koku sardı çakmağı çaksam tutuşucaz o derece ne çok birikmiş yawrum neler çekiyomuş o rahatlıkla 6 saat uyudu ☺️🙏🏻 Sizlerde bi deneyin bence
Minikprens Funda bu masajı banyoda değil de normalde yapsak. Banyoda üşür Yavrum korkarım hasta etmekten
Kumsalbal Ben banyoda değil de normalde yapıyorum çok az zeytin yağı kullanıyorum. Bende de ise yaradı 👍