İyi geceler arkadaşlar..bebeğim 2 hafta önce yaşına girdi 1 yaş kontrol tahlilleri hepsini yaptırdık çok şükür bir sıkıntı yok ama doktorumuza sormayı unuttum kan damlasına devam edilecekmi diye sizler 1 yaş sonrası devam ettinizmi yada nasıl bir yol izlediniz?