Mba0806 Gece bez degişimini nasıl yapıyorsunuz kızım 8 de uyuyor sabah 7 kadar değiştirmiyorum ama pişik oluyor içime sinmiyor sizde durumlar nasıl değiştirmelimiyim emiciliği fazla diye geceleri prima takıyorum farklı bez kullanmak doğrumu sizce
SimayT Mba0806 Sleepy gece için olan var belki onu deneye bilirsin bende kullanmadım ama duydum canım
BuzluKahve Mba0806 ben de geceleri prima premium care kullanıyorum, gündüz normal prima külot bez. Gece kaka olmazsa hiç açmıyorum altını ben de. Pişik olmadı ama hiç🙄
Usengeccanee Mba0806 eğer pişik oluyorsa bez degistiriceksin yani ben öyle yapınca hiç pişik sorunu yaşamıyorum bez istediği kadar altında dursun hiç pişik sorunu ile karşılaşmiyrum doğru bezi bulunca
denizz06 Bende sabaha kdar değiştirmem bişi olmaz aslında. Ama gece bezi çok dolduysa deliksiz uyuyosa çok sarsmadan değiştiririm. İçime sinmez. Sabahta altını güzelce temizler kremler bida değiştiririm sorun olmaz hiç. Molfix kullanıyoruz biz
Mba0806 Normalde hiç pişik olmaz dı bimin ıslak havlusunu kullandım kullanmaz olaydım odur budur pişigi tam geçiremiyorum😥
SeOnBay Mba0806 bizde prima premium care kullanıyoruz. Gece yatmadan sudocrem sürüyorum bir güzel. kaka olmadığı sürece sabaha kadar almıyorum altını, bir sorunda yaşamadım şimdiye kadar şükür
Cigdemsenol Mba0806 Gece değiştiremiyorum. Cok sukur pişik de olmadı. Gece yatacağım zaman sudocrem sürüyorum koruyor