yuhibu1920 Merve-miray zaten çok kısa sürede giyecektir umarım rahatsız etmez 🥰 çok teşekkür ederim 🥰
Smryna yuhibu1920 ya 2 sinide cok beğendim 😇 1. Doğum günü için çok tatlı olur 2. Side sanki fiyonk çoraplar var ya dizlere kadar çıkar onlar altına ayakkabı ile cok şeker olur 🥰
yuhibu1920 Smryna evet ben ikincisini de gerçekten çok beğendim ama bu daha uyguna geldi fiyat olarak bir de doğum gününe daha uygun geldi çok teşekkür ederim 🥰
yuhibu1920 Baby_Mila doğum gününde giydirecek elbiseyi ben almak istedim arkadaşım çok doğum günü yapmak istemiyor normalde ben belki fotoğraf çeker hatıra kalır diye almak istedim 🥰
yuhibu1920 Honki_Ponki ben almak istedim doğum gününde giyeceği elbiseyi hatıra kalsın diye ileride fotoğraflara baktıkça hatırlarlar diye 🥰 ben diğerini de çok beğendim gerçekten ama 1 aldım 😍
Honki_Ponki yuhibu1920 Ozman tamm canım ben hediye olarak normal gündede giyecek sandım 1 cisi tam dogum günü elbisesi harika güle güle giysin minik prenses🥰❤️