Esmacng Kızlar lazımlık almıştım aylar önce iki üç kere oynadı daha sonra kaldırdım sakladım bugün de gördü aldı baktım pijamasını çıkardı ve lazımlıgın üstüne oturup çişini yaptı,sizce bebeğim hazır mı ?
Esmacng Ebruli101 bi anda çıkıyor belirtiler zaten ya bu gece altına bez bağlamadım bakalım yapıcak mı hiç altına
Ebruli101 Esmacng İnşallah canım böyle devam ederse siz kolay kurtulursunuz 😊 Aynı gün üç kez yapmış maşAllah
Esmacng Ebruli101 1 saat içinde yaptı üç kere çişini ama 😟😟akşam bi anda oldu 10 buçuk 11 buçukta gördü lazımlıgı
Esmacng 0641 yaptırıcam çok teşekkür ederim çok mutluyum heyecanlıyım inşallah beceririm eğitim vermeyi
0641 Esmacng anneler veriri eğitim çocuklar hazır olmalı bizimki 30 aylık kaka yapmıyor tutuyor Bende yaza bıraktım açılacağı kışın zor hasta olabiliyorlar