cayircimen Scl8385 bende 400 olan var sizinki büyükler için olan değil mi. Bi fıs kullanıyorum hala ben üç damla kdar yani
KATRE_ Scl8385 Sakın kullanmayın. Bizde yanlislikla onu almisiz. Yetiskine bile o bir damla veriliyor.. 400 luk almalisiniz...
maviceselcan Biz de 600 lük kullanıyoruz. Doktorumuz onu yazdı.Burada anneler hep 400 lük kullanıyoruz deyince tereddüt ettim başka doktora da sordum o da 600 lük kullanabilirsin dedi. Bebeklere ikisi de kullanılıyormuş.