Kızlar oğlum 20 aylık oldu kelime olarak malesefki yok sadece anne diyor ara ara
Sizin bebisler ne alemde acaba neler yapabiliyorlar konuşma olarak da hani yine de
Karşılaştırmak değil amacım sadece merak ediyorum 💜 💛
Benim oğlan Kendi kendine oyun kurabİliyor beraber yumurta vs kırıyoruz çırpıyoruz çok seviyor diş fırçalamayı çok seviyor kitaPlarina da bir hayli meraklı ve ilgili çok seviyor
UYkU konusunda pek iyi değiliz malesef bir o sorunumuz var
Sizlee neler yapıyorsunuz anlatın bakalım biraz maksat muhabbet