Yavuzseliminannesii İyi geceler canla biz eve arıtma taktırmayı düşünüyoruz da ama hangi markayı tercih edeceğimiz konusunda bir fikrimiz yok kullananlarınız var mı bilgi verirseniz sevinirim
Aaeess Yavuzseliminannesii https://urun.n11.com/su-aritma-cihazlari/lg-membranli-12-asamali-12-lt-metal-tank-su-aritma-cihazi-gknp12-P214892259 biz bunu kullanıyoruz. Çaydanlık ta en ufak kireç bile yok. 2 3 gün akıttık suyu ama biz hemen kullanmadık.
Matthildaa İhlas marka kullanıyorum 2 ay oldu suyun tadı gayet güzel servisi ilgili ve tavsiye üzerine aldım bende alınma suyla aynı tadı veriyor tavsiye ederim indirim takip edip alabilirsn 🌺