Gizoooo 20 yaş dişlerinin bir kısmı gömük kaldığı zaman, üstüne bulunan dişeti ile arasında biriken bakterilerin sebep olduğu bir enfeksiyon meydana gelebilir. Bu sırada yüzde şişme, ağız açmada zorluk, ağrı, ağız kokusu, lenf bezlerinde şişlik ve ateş gibi durumlara rastlanabilmektedir.
Şu an tüm bunları yaşıyorum ateş dışında dişimi fırçalamama ragmen ağız kokusu da yaşıyodum bundan sebepti demek ki. Ya cesaret edebilsem hepsini çektiririm ama korkuyorum hiç çektirmedim 😑 erken tedavi olmazsa da kist oluşur falan yazıyor tırstım ama sık sık da iltihaplanmaya başladı 😑