Yasemin38 merhaba, bu yazdığınız bilgi rotarix aşı için doğru değil. devlet aşısı ile arasında 1 ay olması gerekir diye bir durum yok. Prospektüsünde de yazar diğer aşılarla yapılabilir diye. Sadece aşıların hepsi ağır gelmesin diye 3-5. Aylara yönlendiriyorlar. 2 -4. Aylarda da yapılabilir