10.5 aylık bebeğim var. Doğum yaptığımdan beri bitmek bilmeyen kanamam ve tansiyon dusuklugum var. Hematoloji doktoruna çıktım ve demir depon boş dedi ilaç verdi. Ilaclarimi da kullaniyorum ama adetim 2025 gün sürüyor. Ve çok aşırı bi kanamadan bahsediyorum ve pıhtı geliyor büyük büyük. Kadın dogumcuma çıktım ultrasondan sonra bana çocuk önerdi. Ama plt değerimi görünce o yonlendirmisti hematolojiye. Sormak istediğim şey şu. Hiç cevrenizde böyle bir şey duydunuz mu. Çocuk gerçekten iyi gelir mi tekrardan bi hamilelik falan. Uzun oldu ama bilgilerinize ihtiyacım var. Şimdiden çok teşekkür ederim..