Aseless Merhaba arkadaşlar bebeğim 23 günlük 5 dk emip uyuyakalıyor uyurken de asla memeyi almıyor bu durumu nasıl çözüme kavuşturabilirim ?
SeninAnnenBirMelektiYavrm Aseless cok normal cnm daha cok küçük o yüzden. Daha sık uyandır uyanmiyorsa üzerini degiştir altını aç ayaklarıyla oyna falan uyanır. Biraz ağlamasına izin ver ki uykusu açılsın. Bir süre düzelir bu durum merak etme
Aseless SeninAnnenBirMelektiYavrm ah bir görsen ayaklarıyla aşk yaşıyoruz artık sürekli donlarını çıkartıp ayaklarıyla oynuyorum uyanıyor biraz ağlattıktan sonra veriyorum memeyi yine 5 dk sonra uyuyakalıyor kısır döngüye girdim aslında uyurken de emebilse işim daha kolay olacak 🥴
Aseless tgba-22 ayaklarıyla oynayıp uyandırıyorum ürekli uykusu da biraz ağır ne güzel maşallah keşke benimki de uyurken emebilse ya da memeyi ağzına geri alabilse işim daha kolay olacak 😩
tgba-22 Aseless çenesinden aşağıya dogru aç öyoe emzir büyüdükçe emer uyurken ilk ayda benmki de emmiyordu uyurken