rosesbabys çok da ciddi bir sorumluluk. Gidip bir yerde vasıfsız çalışsa asgari ücret alacak, sorumluluğu da olmayacak. Oysa çocuk sorumluluğu almak hiç de kolay değil. Ben ne alıyorum da ne vereyim demek yakışıksız oluyor. Senin işin iş onunki ne? Zevkten kim çalışır?
Ben bakıcımızın gözünün içine bakardım valla çocuguma iyi baksın diye