Bizde yaşadık aynı şeyleri serum fizyolojik ardından aspire ediyordum 1 saat olmadan yine tıkanıyor ememiyordu,doktor kontrolü vardı doktor çocuğu öyle tıkanık görünce hemen yoğun bakıma yatırdı,10 gün yattı çıktığında tıkanıklık gündüzleri yoktu evet ama geceleri hala tıkanıyor,serum fizyolojik ile açılıyor arkasından da buhar veriyorum doğuştan gelen tıkanıklık maalesef geçmiyor hep öyle devam ediyor ara ara