Merhabalar arkadaşlar,bacaklarımda varisler vardı dra gittim geçen sene estetik olarak kötü ama sağlık açısından risk oluşturmuyor demişti, ince ince varislerime yakın olan üst bacağımda 3 tana büyük morluklar olmuş ve bacağım çok ağrıyor morlukların olduğu yerde ekstra gerilip acıyor bu morluklar daha önce yoktu neden çıktı acaba bilen varsa yazabilirmi lütfen