betulgitmez Kızım 56 günlük iki aylık olacak nerdeyse emmesi ve uyuması dışında hep mız mız hiç rahat değil gazını çıkarıyoruz altı temiz hiçbir sıkıntısı yok ama hep ağlıyor bazen geceleri saatlerce uyumuyor var mı yaşayan ne önerirsiniz
Kurtlarkuslaralemi betulgitmez normal vok küçük illa ihtiyaçtan ağlamaz zırlamaz bebek şefkat sevgi ilgi ister normal insan gibi. Sarıl bol bol op okşa uyu birlikte gezdir kucağında geçecek büyüdükçe.
Leventinannesiii betulgitmez lütfen onu anlaa ona ninni şöyle sesini dinlett huzur verecekler şeyler yap bende kolik bebek büyüttüm yaş 23 saçımın önü bembeyaz şuan tam 1 yas 4 günlük kolay gelmedik bugünleree liskiyatri altında büyüttüm…
birmelekannesiiio betulgitmez Tam gazlı olduğu dönem benim bebeğim kolik gibiydi o zamanlar ağlama krizleri vardı.. Mama kullanıyosan değiştirmeyi dene ben değiştim çocuğum rahatladı resmen birde bol bol yağla masaj yapın gaz için masajlar var internette bakabilirsiniz
emsare Gazı çıkarması maalesef gazlı olmadığı anlamına gelmiyor, henüz mızmızlık yapacak yaşta değiller benim oğlum da aynı. Hatta çok haz çıkaran bebekler daha gazlıdır
Meryem_durdagi betulgitmez sızı o kadar iyi anlıyorum ki tıpkı benim bebegim sadece uyurken ve emerken aglamio ve çok gazlı bi bebek çok şükür şu bir haftadır azaldı şuanda 3 aylik olduk büyüdükçe bişeyleri keşfetdikçe azalmaya başladı sizinde inşallah öyle olur