Hanımlar aşırı derecede iştahlı bir oğlum vardı son 1 aydır bütün iştahı gitti günde 300 cc mama içiyor desem yeridir yani hiç yemiyor sanki diş yerleri kaşınıyor gibi emzikle kaşır gibi yapıyor anlamadım yardım edin deliricem yemiyorrrr yemiyorrrrr oturup ağlıyorum gittti çocuğumun tüm iştahı ya 120 cc içen çocuk 60 bile içmiyor ne yapıcam noluuuur akıl verin hastaneye götürsem mi iştahının yerine gelmesi için ne yapıcam yardımmmmmmmm 5 aylık…