Arkadaşlar evi 22 23 derecelere çektim daha önceden 24 25 dereceydi oğlum çok terliyordu şimdide aklımda deli sorular altına uzun çıtçıtlı üstüne ayaklı ince bir tane tulum giydirdim üstüne de battaniyesini örttüm üşür mü iyi mi sizce ? Bana bir akıl verin battaniyeyide üstünden atıyor bazen korkuyorum fark etmem de üşür diye 🥺🤦🏻♀️