İlk doğduğu zamanlarda farkına varmadan tek tarafa yatirdiysan da olmuş olabilir,benim oğlum da öyleydi sağa hiç dönmüyordu, sütümü sagıp biberonla sağdan verdim acıktıkça öyle yaptım geceleri özellikle ellerini kundagin içine alıp sağa yatırdım şimdi düzeldi artık