Bebeğim 7 aylık . Pütürlü şeyler verirken korka korka veriyorum . Boğazında kalır diye ürküyorum bir defa öğürse panik yapıyorum. Çorba veriyorum günlük. Doktorum 3 öğüne geçebilirsin dedi ama ben aşırı paniğim🤦♀️ Yapmamam gerek ama elimde değil . Siz nasıl alıştırdınız bebeklerinizi ?