cangamze 10 aralıkta tam 10 aylık olduk çok şükür:) biz gibi 10 aylık olanlar nasıl gidiyor acaba? Biz 73 cm 9580gr geldik dr kontrolünde.Doktorumuz gayet iyiyiz dedi şükür.Diş çıkarıyoruz.onun huysuzluğu var bi kaç gündür. Birde burun akintimiz başladı onun için şurup kullanıyoruz.insallah tez zamnda geçer.Koltukta vb.yerlerde kendisi ayaga kalkıyor ama destek almadan ayakta duramıyor daha.Normal bence ama bazı çocukları görüyorum destek almadan ayakta duruyor hatta adım atıyor.Diyorum bazen acaba biz geçmi kalıyoruz diye .Her çocuk farklı tâbi gelişim olarak ve şuan daha 10 ayligiz normal ama merak ettim sizlerde nasıl diye? :)
Saresi cangamze her bebeğin gelişimi çok farklı ama haklısınız insan ister istemez merak ediyor ☺️ Kızım 9,5 aylık 1 aydan fazla oldu tutunup kalkıyor , sıralıyor, desteksiz ayakta durabiliyor bir iki adım da attı bakalım devamı ne zaman 🤭 ama aşırı iştahsız yemiyor emmiyor 😢
egemoms2 Benim bebeğimde aynı şekilde boy ve kilo olarak, hastalandiktan sonra kesinlikle kaşığı acamamaya başladı. Ek gıda istemiyor, zaten aa bişey yerdi şimdi onu da isteniyor. Ayağa yavaş yavaş kalkmaya başladı ,hebua adım atmıyor. Sağlıklı olsunlarda 🤲🤲