Nermin2710 Bebeğim 7 ay 27 günlük üst dişlerini çakarıyor alt dilerse hiç bu kadar huzursuzluk çıkarmamıştı karanfil yağı kullansam bir sakıncası varmıdır SÜrEKlİ Ağlıyo eli ağzından çıkmıyo 🥺🥺🥺
birmelekannesiiio Nermin2710 tetagil toz verdi bize doktorumuz birde dentigel jel var onunda içeriği temiz yutmasında sakınca yok diğer jeller gibi uyuşukluk yapmıyor
Matmazellll Nermin2710 Diş kaşıyıcı alın buzdolabında bekletin biraz soğusun tetagil diş tozu var bide oda iyi geliyor.
HLmom Nermin2710 zeytinyağına 5 6 ezilmiş karanfil koyun dolapta bekletin onu sürün çok çok iyi geliyor hemde zararsız
Pertingeniniz Nermin2710 bence alerji yapabilir kullanma calpol ver ağrısınu dindirir bide diş kaşıyıcı varsa buzlukta beklet sonra diş etinde hafif hafif gezdir rahatlar :( geçmiş olsun
PrensesimEla Nermin2710 karanfil yağını bilmiyorum ama ben karanfili ezdim üzerini kapatacak kadar zeytinyağı döktüm bir gün beklettim onu sürüyorum günde 3-4 defa.
serebro Nermin2710 dis kaşiyici yada havuç kısa süreli buzluğa koyup sogutup eline verin bide dentinox jel vermişti bize doktor surdururse onu sürerim
Vuslat23 Karanfıl miğde bulantısı yaptı kaç gün dıkkatşı kullan, senınle aynıyız tetagıl 2 saate bır ver rahatlatıyo , bırde temız bır bezı parmagına sar sen kendın bıraz ov, bol su ver, diş kasıyıcısını ver, bırakırsa kaşıkla masaj yap
AgentMom Nermin2710 ben karanfil yapı kullanıyorum. En iyisi o. Çok huzursuzsa ağrı kesici şurupta verebilirsiniz.
Grlnl Nermin2710 sıkıntıı çekersiniz bu akşam patlayınca rahatlıyorlar benimki de aynı üst dişler sürekli uyanıyor