Forumda bu konuyla alakalı çok şey gördüm bi çoğunada aynı yorumu yazdım ama bu şekılde görebilecek herkesın görmesını istedim ilk doğdugund park beşikte kesınlıkle uyumuyodu oğlum yerını odayı sevmıyodu bu yuzden 6 ay boyunca salona yenı beşik aldık ve orda saatlerce uyudu deliksiz ve çok sükür suan 2 yaşında asla uyku sorunumz yok arada ıg pık etmesi dısında demem o ki bebeğiniz uyku konusunda yattıgı odayı beşiği sevmıyo olabılır ımkanınız varsa farklı yataklarda odalarda deneme yanılma yaparak bunu denemenizi öneririm ve biz asla uyku saati Diye bı kural koymadık aksine uykusu gelsede çıldırma noktasına gelsemde direndirdık uykuya yeri geldı gündüz uykusu dahi uyutmadık bı anne olarak kendımı onun isteğine göre deıl onu benım isteğime göre uyarladım öyle yada böle ama başardım 👌