Kızlar bebegim 9 aylık sürekli yazıyorum ama yıne yazıcam eskiden 2 saat arayla aglar mama emer heman uyurdu şu kaç gündür uykuda aglıyor ve adlasusmuyor zor sakinleştiriyorum uyuyor yarım saat sanra bidaha acaba korkuyormu neden böyle oldu sürekli dualarla uyuturum hep