Tokatli60 ben beş ay 23 günlükken yoğurtla başladım sebzeleri ufak ufak tattırdım çatalla ezip tam 6 aylıkken blw yöntemiyle tadıma geçtim . Daha güzel yiyor bi iki kere boğazına kaçar gibi oldu ilk yardım bilince sorun olmuyor . Boğazına kaçar gibi olduğunda önce müdahale etmedim öksürerek öğürerek çıkarıyor . Şu an 7 ay 6 günlük gayet güzel ilerliyoruz blw ile . Çorba yoğurt tarzı şeyleri ben kaşıkla yediriyorum sürekli kaşık peşinde geçmediğim için kaşıktanda tiksinmedi