Mermaiddd Arkadaşlar 18 gün önce sezeryan doğum yaptım ilk günlerde çok ağrım yoktu,şimdi dikiş yerlerim aşırı agriyor miyom vardı onuda aldirmistim.sanki regl olucakmis gibi çok sancım var.Normalmi.
TheBaby Mermaiddd Belkide gerçekten regl olacaksındır. Bende olmadı iki doğumdada. Ağrı kalmıyor bu zamanda. Bende mesela son doğımda ekstra bağlattım tüpleri. Benimki miyoma göre daha ağırdı ama böyle bişey yaşamadkm canım
Ttugbaa Mermaiddd daha çok yeni zaten 3 ay oldu hala sızlar bazen hassasiyet devam ediyo normal yani canım bide sen hareket ettikçe oluyo yani
Ozlemparlak Mermaiddd ben tam 27 gün dolu dolu ağrılı sizili geçirmiştim sonrasında ağrı yine oldu ama etkili değildi şimdi bi hastalıkta yine ağrıyor ben cok ama cok zorlanmistim ve 7 buçuk ay oldu hala dikişlerim berbat sislik var doktor normal yapın böyle dedi sezeryan daha zor bence Allah yardimcimiz olsun size de geçmiş olsun 🙏
Katy Mermaiddd tekrar ederse miyom aklınızda olsun sogan suyu için hemen geçiriyor ben o sayede kurtuldum
Asya28 Ozlemparlak biizimde altı buçuk ay oldu ama dikişlerim berbat iltihap oluyor araa ara o konuda bi kendimi toplayamadim
Mermaiddd Katy benim miyom küçüktü gebelikte büyüdü .doğum esnasında doktor aldığı miyomu gosterdi yumurtadan biraz büyük boydaydı.rahim büyüyünce göbek hizasına çıkmış sezeryan olmuşken onuda aldırdım.agrim yoktu gayet iyiyidim ama şimdi çok ağrım sızım oluyor
Ozlemparlak Katy 5 aylıkken cildiye doktoruna gittim hatta krem faln versin diye ama normal cilt yapın böyle hatta kendim de sezeryan yaptım 2 yıka geçti dedi şaşırmıştım bende
Zeyd-sevilay Mermaiddd merak etme geçicek ben 1buçuk ay çektim o ağrıyı hiç bi çözümü yok hastaneye de gittim ayaklarını karnını hep sıcak tuttt ben o ağrıda öldüm dirildim resmen çok kötüydü allah yaşatmasın kimseye geçici bi süre yani
Mermaiddd Zeyd-sevilay Yaa ben annemlerde kalıyorum evleri çok sıcak ama o kadar sicakki atletle geziyorum üşütulecek gibi değil genede üşütmuş olabilirmiyim.normalde terliyorum sıcaktan.annemde usutmussundür falan dedi kızdım
Zeyd-sevilay Mermaiddd bana çok dediler çıplak ayak ile gezme bende yaz bişey olmaz diyordum ama üşütmemek gerekiyor boşuna demiyorlar sezeryan olan yarım insan diye😂dikkat etmek lazım