Kızlar bugün e bebekten alışveriş yaptim bandana da aldım yeni fark ettim üzerinde alarm unutmuşlar sonra fatura yi kontrol ettik mail olarak geliyor faturada bandana geçilmemiş ama neden kapıda otmedi o alarm bide uzak bi magazaya gitmiştik bugün araba vardi yarin ben gidemem hava aşırı yağmurlu yakındaki magazaya gitsem olur mu acaba gece gece bunu düşünüyorum