Eşim calistigi için, ailelerde uzakta, oğlumla hep ben ilgilendim bana bağli değil bağımlı 🙄Mesela şu an eşim şehir dışında 1 hafta yok, hiç baba sayiklamaz, ise gitti diyorum tamam, ailemin yanına geldim ama tuvalete bile zor gidiyorum.Her şeyi benle yapmak istiyor, şunu oynayalim diyo mesela, tamam annecim getir diyorum ya da uzanıp alacagi mesafede ya annede gelsin ya anne alsın.Kimseye gitmek istemiyor.Esim varken onunla oynar ama bir süre sonra anne gelsin diye tutturuyor.Bilmiyorm iyi anlatabildim mi?Çok yoruldum bu durumdan artık, benim gibi olup çözüm bulan anne varsa önerilerinizi bekliyorum 🌺 Oğlum 26 aylık bu arada