Pembecicek elalinaelisa 6 aylık kızım. 9 400 kilo, boy 68 cm, bas cevre 41. 2 hafta önceki doktor kontrolumüzden 🐣 sizin bebeğiniz dönebiliyor mu 🙈 benim kızım hala dönemiyor ben alıstırma yaptırıyorum ama hiç yeltenme bile yok oralı değil 🥴
Ikizannesi5 elalinaelisa başı bilmiyorum kilo 6 😔 ikizlerim var ikiside aynı fakat ileri derece prematüre insallah yasitlarimizi en hızlı şekilde yakalayacagiz 🤲🏻🍀
elalinaelisa Ikizannesi5 inşallah canım rabbim yardımcın olsun pramütüre bebek büyütmek çok zor gerçekten benimde kızım primatüre doğmuştu şuan yaşıtlarından iri bile seninkilerde öyle olur inşallah
ikizlerinannesi2985 Ikizannesi5 üzülme! Ben de prematür annesiyim. Prematüreler çook hızlı toparlıyor. Düzeltilmiş 6.aylarında yakaladılar yaşıtlarını. Sakın normal bebeklerle kıyaslama🧡 Allah sağlık versin yeter ki
thedeparted KbrMte yani biraz daha fazla olsa tehlikeli bir durum diyorlar ama bizim babadan dolayı genetik o yüzden çok takılıyorum :)