Bebeğim doğduğundan beri her marka bezi denedim ve şu an Baby me den devam ediyorum. Bebeğim şu an 7.5 aylık ve biz 4-5 aydır Baby me kullanıyoruz. Ve Baby me den çok memnunum. Gönül ister ki Prima alayım ondan da çok memnun kalmıştım ama fiyatları malum cep yakıyor. Baby me fiyat performans ürünü tam. Bedenleri de tam beden bir beden büyük almanıza gerek yok. Kalınlığı güzel öyle çok kalın veya incecik bir bez değil tam ideal. Bu zamana kadar hiç sızdırma ve pişik problemi de yaşamadık. Ki biz pişikten çok çektik oğlumun poposundaki pişik mantara dönüştü yani o kadar çektik. Bu sebepten Baby meyi gönül rahatlığı ile tavsiye ederim.