Evet kızlar ben buraya artık gün gün bebeğime öğretmeye çalıştığım uyku eğitimini yazıcam kaçta ve nasıl uyudu kaçta uyandı nasıl bir yol izledim yaptığım yanlışlar doğrular yani açıkcası herşey. Ben eğitim vermeden çok araştırdım ama birebir veren birine sormak beni çok rahatlattı belki benim gibi arayış içinde olanlara fikir olur veya bana soran olursa burdan cevaplayabildiğim kadarıyla cevaplarım diye düşündüm. 4. Güne kadar zaten notlara yazmıştım 4 günü buraya yazıp sonrasını da gün gün eklicem.