Elife_unal 8.hafta atağı. Maalesef Bi 2 hafta kadar sürüyor. İlk hafta sürekli ağlıyor, emmek istemiyor, uyumak istemiyor. 2.hafta da biraz sakinleşiyor ama yine mız mızlığı devam ediyor. Çok şükür yeni atlattık. Mümkün olduğu kadar dışarı çıkmaya çalışın. Gerçekten çok faydası oluyor hem sizin için hem de bebiş uyuyor,güneşle beraber sakinleşiyor.