Nevinnnn Merhaba sezeryan olduktan 1 ay sonra doktorum kontrole çağırdı gerek var mı sizce gitmeli miyim giden var mı
Bebegimm1 Nevinnnn 1 haftalikken gitmistim dikislere ve rahmime bakti sonra tekrar cagirmadi gelmene gerek yok demisti
Premsesannesi355 Nevinnnn Allah Allah ya bana hiç öyle bişey soylemedi doktor 4 bucuk ay olcak hiç gitmedim sıkıntı olur mu acaba ya
Nevinnnn Sıvı alınacak dedi 3.gün gitmiştim kontrol etti zaten dikişleri 1 ay sonra tekrar çağırması acaba bilerek mi para almak içim diye düşündürttü
Premsesannesi355 DhaS valla bende gitmedim hatta dikisimin içi hala sert parcacikli çünkü benim dikişim enfeksiyon kapmisti
Elifardenn Premsesannesi355 afedersiniz nasl parçacıkli 2 bucuk aydr dogum yaptm ama adet düzeniniz nasl benim dikis agrlrm var ve lekelenmeler herkeste durum bylemi merak ettim ve ayaklarma kadar agrm olyr
DhaS Premsesannesi355 onu bilmiyorum ama bana gerek yok demişti doktorum kontrole bende üstelemedi. Ama ters birşeyle de karşılaşmadım açıkçası herşey 5 aydır gayet normal ilerliyor
Bir_prens_bir_prenses Nevinnnn ben 1 haftalıkken gittim sadece bir daha da çağırmadı 2 dogumumda da öyle oldu
Leventinannesiii Nevinnnn çok önemli içinde parça falan kaldimi diye bakıyorlar için ne durumda diye bakıyorlar mecbur gidiceksin🙊
Zlm Nevinnnn gidin tabi iç dikislere bakar mesela benim rahim ağzı etken kapanmış içimde kan kalmış ilaç verdi onu atıyım diye
nneslihan Nevinnnn 1 hafta sonra gitmiştim, sonrası için 6 ay sonra kontrole çağırmıştı. 2 sinede gittim