KATRE_ Elbette. Yok şükür ki çok şanslıyım huysuz bir bebek değil sadece bazen :) o da olacak haliyle. Dün saat 2buçuktan gece 10a kadar kuaför de kaldım ee tabi aralarda emzirdim ama hiç bir ağlama VS yoktu dedim sen ne güzel birşey sin ağlasaydıda elbette ki tepkim aynı olurdu yavrularımız iyi ki varlar olgunlaştırıyorlar insanı., 💙