Kızlar selam 🙋🏻♀️
kızım 4.5 aylık 2 aylıktan beri sürekli savaşarak emziriyorum çok nadir biberon kullandım sağdığım sütten verdim onu da. Reflü olabilir dedi doktor gastrotuss şurup kullandık bi dönem. Ama hala emerken gövdesini kaldırıp kendini geri atıyo sürekli bunu 4-5 defa yapıyo sonra memeyi tutuyo 2-3 dk anca emiyo. Hevesli bi şekilde memeye geliyo sonra bunu yapıyo başına gelen var mı nasıl yol izlediniz. Bu arada bildiğim tüm yolları denedim meme reddinin diye