Sarikuzumalp bukaga 11.ayda çıkmıştı oğlumun ilk dişi. Endişelenmeyin yaşından sonra çıkaran var :) ve ne kadar geç o kadar iyi diyorlardı bana doğruymuş hiç bir dişte sıkıntı ağrı yaşamadık ☺️
Coala bukaga 11ayda üst ön diş 2tane nerdeyse 17.18saat arayla çıkardı. Hep kendime şunu söyledim dişi bu kadar geç çıktığı için “etrafımda hiç dişsiz insan var mı?” 😁😁 bence geç çıkarması avantaj çünkü emdiği için ısırma vs pek olmadı şimdilik