Tirtil35 pekmez yada vanilya şurubu damlatın, bir de uykuda alerji mamasını daha çabuk kabul ediyorlar. Zamanla alışacak pes etmeyin benim bebeğim 3 aylıkken başladık bende başta çok zorlandım elime çıngırak aldım bir yandan da yedirmeyi denedim baktı aç ne yapsın alıştı şimdi o kadar severek içiyorki ek gıdayı istemiyor o derece alışacak sizinkide